FAQ (întrebări puse frecvent)

Este obligatoriu să am un permis de conducere internațional?

În cadrul Convenției de la Viena privind traficul rutier, țările membre recunosc permisele naționale de conducere fără a fi nevoie să obțină un permis internațional.

Lista țărilor care au aderat la Convenția de la Viena din 1968: Austria, Bahamas, Bahrain, Belarus, Belgia, Bosnia și Herțegovina, Brazilia, Marea Britanie, Ungaria, Venezuela, Guyana, Ghana, Costa Rica, Côte d'Ivoire, Cuba, Kuweit, Letonia, Lituania, Luxemburg, Macedonia, Maroc, Mexic, Monaco, Niger, Norvegia, Pakistan, Polonia, Portugalia, Republica Coreea, Republica Moldova, Rusia, România, San Marino , Seychelles, Senegal, Slovacia, Slovenia, Tadjikistan, Thailanda, Turkmenistan, Uzbekistan, Ucraina, Uruguay, Filipine, Finlanda, Franța, Croația, Republica Centrafricană, Republica Cehă, Chile, Elveția, Ecuador, Estonia, Africa de Sud, Iugoslavia. 

Pentru informații suplimentare, vizitați Wikipedia.org: https://en.wikipedia.org/wiki/International_Driving_Permit

Textul integral al documentului este disponibil pe site-ul web unece.org privind permisul de conducere, Anexa 6, pagina 61

ATENŢIE! În cazul în care există o indicație în prospectul dvs., că este necesar un permis de conducere internațional, compania de închiriere poate refuza să vă dea o mașină în cazul absenței unei astfel de licențe și pot fi impuse sancțiuni (Chiar dacă permisul național de conducere este recunoscut ca legitim în țara selectată). Vă recomandăm să tipăriți în limba engleză Convenția de la Viena și să o luați cu dvs. pentru a preveni disputele pe șosele și într-un punct de închiriere auto. În alte țări, vi se poate da și o mașină la prezentarea unui permis național de conducere, dar vă recomandăm să obțineți un permis de conducere internațional pentru a evita probleme cu închirierea și poliția locală. În astfel de cazuri, închirierea este pe propriul dvs. risc.

Este posibil pentru persoanele sub 21 de ani să închirieze o mașină?

În general, serviciile de închiriere sunt pentru persoanele care au mai mult de 21 de ani. Unii dintre partenerii noștri închiriază mașini conducătorilor auto în vârstă de 19 ani și peste, dar cu o taxă suplimentară. Suma taxei suplimentare pentru "șoferii tineri" este indicată în termenii de închiriere (detalii privind rata).

Este posibil să închiriez o mașină pentru mainpuțin de o zi?

Perioada minimă de închiriere este de 24 de ore. Puteti returna mașina mai devreme, dar nu va afecta in nici un fel prețul de inchiriere; veți fi taxat la prețul integral al închirierii de o zi.

Unde pot găsi biroul companiei de închiriere selectat?

Dacă aveți de gând să colectați o mașină de la aeroport, acordați atenție la locul de birou al companiei de închiriere. Dacă doriți să colectați o mașină la aeroport, rezultatele căutării vor indica "în terminal". Dacă biroul este situat în afara aeroportului, rezultatele căutării vor indica "autobuzul de transfer". Autobuzul de transfer este întotdeauna gratuit și este furnizat direct de compania de închiriere. De obicei, biroul nu se află la mai puțin de 5 minute cu mașina de aeroport. În orice caz, numărul de telefon și adresa exactă a biroului local vor fi indicate în prospectul dvs.

Ce ar trebui să fac, dacă nu pot returna mașina închiriată înainte de termenul limită?

Condițiile standard sunt următoarele: va trebui să plătiți 60% din închirierea zilnică dacă returnați mașina în termen de 12 ore de la data limită de închiriere. Dacă nu ați returnat mașina de închiriere la 12 ore după termenul limită de închiriere, va trebui să plătiți rata zilnică completă. În plus, trebuie să ne informați despre întârziere. Dacă nu ne informați despre întârziere, compania de închiriere poate lua măsuri de urgență (de exemplu, puneți mașina pe lista dorită). Încercați să calculați perioada de închiriere auto în avans.

Mi-am pierdut numărul de rezervare sau voucherul. Ce ar trebui sa fac?

Nu iți face griji. Puteți să contactați operatorul nostru prin e-mail sau telefon și vă vom trimite o copie a voucherului sau veți restabili numărul de rezervare. 

support@cars-scanner.com

+44 2036422248"

Pot sâ îmi modific/anulez rezervarea?

Puteți găsi formularul de anulare pe site-ul nostru. Condițiile standard oferă următoarele reguli de anulare:  

  • 24 ore gratuit de anulare înainte de începerea timpului de închiriere  
  • Taxa de 50 EUR pentru anulare mai mică de 24 de ore  
  • Prețul total de închiriere trebuie plătit atunci când încercați să anulați din momentul începerii închirierii. 

Vă rugăm să rețineți că unele oferte speciale pot schimba politica de anulare; citiți cu atenție termenii și condițiile pentru a vă planifica bine vacanța.

Cât de mult combustibil va fi în mașina mea de închiriat?

De obicei, o mașină de închiriat este închiriată cu un rezervor plin în toate țările și trebuie returnat cu aceeași cantitate de combustibil. Lipsa combustibilului este plătită de un chiriaș în conformitate cu tarifele furnizorului.

Care este diferența dintre compania cars-scanner.ro și alți brokeri auto?

Avem acorduri cu companiile multinaționale de conducere, cum ar fi EuropCar, SIXT, Buget, Dolar, Avis, Alamo, Thrifty, Hertz, Naționale, precum și companii locale de închiriere auto care oferă servicii la nivel înalt.

În fiecare oraș, compania Cars-scanner are cel puțin 3-4 furnizori de servicii de închiriere auto.

Analiștii noștri monitorizează zilnic ratele celor mai mari agenții de închiriere de mașini din întreaga lume pentru a garanta clienților noștri cele mai bune servicii la un preț accesibil.

Call center-ul nostru funcționează 24 de ore și oferă absolut orice asistență în legătură cu rezervarea și închirierea de mașini. Site-ul nostru oferă informații complete unui client cu privire la închirierea viitorului vehicul.

Pot primi o mașină în afara orelor de lucru?

Da, poti. Cu toate acestea, rețineți că, compania de închiriere de mașini poate cere taxe suplimentare în orele închise.

Returnarea mașinii în orele închise.

Dacă returnati mașina la aeroport, vă rugăm să o parcați în parcarea aparținând companiei dvs. de închiriat mașini și să puneți cheile într-o cutie specială, numită "PENTRU CHEI".

Cât de curând va fi deblocat depozitul meu de securitate?

Deblocarea sau rambursarea depozitului de securitate depinde de termenii companiei de închiriere și se face de obicei în termen de 30 de zile lucrătoare. Pentru a vă asigura că depozitul dvs. de securitate este deblocat cât mai curând posibil, puteți contacta banca, iar banca poate decide când. De asemenea, puteți lua legătura cu biroul companiei unde ați închiriat mașina.

Acoperă termenii și condițiile. Dimensiunea francizei. Depozit de securitate

Pentru a vă asigura că închirierea dvs. este cea mai confortabilă, recomandăm întotdeauna o politică completă de asigurare. Puteți face acest lucru fie pe site-ul nostru, fie direct la biroul companiei de închiriere.

Fiecare mașină are propriul set de caracteristici, care sunt indicate în documentul de asigurare. Aveți grijă când o luați și citiți secțiunea Asigurări pentru a vă feri de alte surprize. Exemplu:"

Ce carduri acceptă cars-scanner pentru plată?

Puteți să utilizați cardurile de credit și de debit - VISA, MasterCard, Delta și American Express - pentru a plăti pentru rezervarea dvs. în avans.

Asigurați-vă că acordați atenție secțiunii "modalitate de plată" în condițiile de închiriere. În unele cazuri, poate fi necesară o carte de credit deținută de șofer în momentul primirii mașinii. Vă informăm că majoritatea cardurilor de debit sunt de fapt carduri de credit cu limită de credit zero. Un astfel de card ar fi suficient, cu condiția să aibă un echilibru pozitiv suficient pentru a bloca depozitul de securitate. Pentru a afla dacă cardul dvs. este un card de credit sau de debit, puteți să ne trimiteți ultimele 6 cifre ale numărului său sau să contactați direct banca.